.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گيلان كانون تعاملات فراملي شمال كشور شود

استاندار گيلان با بيان اينكه پشتيباني و حمايت از سرمايه‌گذاران در اين استان قوي‌تر مي‌شود، گفت: گيلان مي‌تواند كانون تعاملات فراملي شمال كشور شود.

 مهدي سعادتي در جمع مديران استان و تيم سرمايه‌گذاري پروژه تفريحي ورزشي شهر باران با اشاره به قابليت‌هاي گيلان در بحث سرمايه‌گذاري اظهار داشت: گيلان مي‌تواند كانون تعاملات فراملي شمال كشور باشد.
وي ظرفيت گيلان را بسيار بالا دانست و تصريح كرد: مردم گيلان انسان‌هايي با فرهنگ و فرهيخته هستند كه در عرصه كار و تلاش فعاليت‌هاي چشمگيري دارند.
استاندار گيلان با اشاره به اينكه در سال جهاد اقتصادي بايد تلاش‌هاي مسئولان مضاعف شود، تصريح كرد: مسئولان بايد با تلاش‌هاي خود به گره‌گشايي از مسائل اقتصادي كمك كنند.
وي با تصريح بر اينكه بايد در كنار توسعه و پيشرفت‌ها يك «توسعه ايده» ايجاد كنيم، افزود: بايد با تغيير روش‌ها، جهت‌ها و نگرش‌ها به طرف ظرفيت‌ها حركت كنيم و در اين مسير اگر كسي همراه نباشد او را همراه خود مي‌كنيم و اگر نخواست همراه باشد كنارش مي‌گذاريم تا فرصت خدمت براي ديگران ايجاد شود. سعادتي با بيان اينكه استان با كار و تلاش درست مي‌شود، افزود: براي توسعه گيلان 10 اولويت تعريف كرديم كه چهار تاي آن تنها به 10 هزار ميليارد تومان اعتبار نياز دارد.
وي با اشاره به اينكه بايد از سرمايه‌گذاري‌هاي داخلي و خارجي براي توسعه استان استفاده كنيم، افزود: اگر مي‌خواهيم گيلان در مسير پيشرفت و توسعه قرار گيرد بايد شعار ندهيم و عملا كار كنيم.
استاندار گيلان با تاكيد براينكه مديران بايد ديدگاه خود را تغيير دهند، تصريح كرد: كارشناسان بايد درست عمل كنند و درك متقابل صورت گيرد.
وي ورود 6 ميليون و 100 هزار گردشگر در نوروز امسال را شايسته گيلان ندانست و تصريح كرد: اين امر نشان مي‌دهد كه زيرساخت‌هاي گيلان آماده نيست.
سعادتي افزود: اگر حمل و نقل، بنادر، راه و راه‌آهن استان آماده شوند گيلان پذيرش بيش از 10 ميليون گردشگر و مسافر را دارد.
وي با اشاره به اينكه گيلان بايد در چشم‌انداز 20 ساله توسعه به 20 ميليون گردشگر دست يابد، خاطرنشان كرد: براي رسيدن به اين چشم‌انداز بايد در تمام زمينه‌ها سرمايه‌گذاري صورت گيرد.
استاندار گيلان فراهم شدن بسترهاي توسعه و زيرساخت‌ها در اين استان را در جذب گردشگر و مسافر بسيار تاثيرگذار دانست و بيان داشت: با وجود تمام مسائلي كه بر سر راه است، ولي همه تلاش خود را در راستاي فراهم شدن زيرساخت‌هاي استان به‌كار مي‌گيريم.
وي اضافه كرد: برخي از مردم گيلان سرمايه‌هاي خود را در جايي ديگر و خارج از استان سرمايه‌گذاري مي‌كنند كه براي جلوگيري از اين امر، پشتيباني و حمايت از سرمايه‌گذاري در اين استان قوي‌تر مي‌شود. سعادتي راه‌اندازي‌ مجموعه‌هاي تفريحي ‌و رزشي با رعايت شئونات اسلامي را ابزاري موثر براي مبارزه با جنگ نرم دشمنان دانست و افزود: بايد با رعايت اصول قوانين و حدود شرعي و اسلامي بتوانيم با جنگ نرم مقابله كنيم.
ي از احداث يك مجموعه تفريحي با اعتبار دو هزار و 200 ميليارد تومان در لنگرود خبر داد و اظهار داشت: بايد بستر ايجاد چنين مجموعه‌هايي در استان بيشتر فراهم شود.
استاندار گيلان به اجراي برنامه‌هايي در بخش صنعت و فرهنگ اشاره كرد و افزود: بايد اين بستر به گونه‌اي فراهم شود كه جوانان پول و امكانات خود را در داخل استان هزينه كنند و اشتفالزايي صورت گيرد.
وي حمايت از بخش‌خصوصي و سرمايه‌گذاري را يكي از مهم‌ترين برنامه‌هاي استان در سال جاري بيان كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.278 seconds.